![]() |
|
|
|||||||
| Fietsmaatje gezocht Zoekt u een fietsmaatje, doe hier een oproep! |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Hoi!
Ik ben een beginner op het gebied van lange afstand / toerfietsen. Het lijkt me erg leuk om samen met iemand tochten te fietsen en in augustus zou ik graag een tijdje (een week? of misschien langer) door Limburg willen fietsen, en daarbij overnachten op campings. Heb wel kampeerervaring op festivals in Oost-Europa, echter nog nooit on the road gekookt , en ik ben 2x op wandelvakantie in Engeland geweest.Ben een 20-jarige meid en woon in Den Haag (weekend) / Amsterdam (doordeweeks). Ik zoek iemand tussen 18 - 25 jaar, m/v. |
|
|
|||
|
|||
|
Ja jammer Chantal,
![]() Ik had graag meegefietst,ben zelf ook een beginner. Augustus zou perfekt zijn. Maarja,ben geen 25... Groetjes Piedewiet
|
|
|
|||
|
|||
|
Hey Chantal ik ben op zoek naar een fietsmaatje voor de zomervakantie voor een tochtje van Noorwegen naar Nederland. Hierbij wil ik echter gaan overnachten in pensionnetjes / hotelletjes.
Ik heb al redelijk wat reis ervaring opgedaan, verleden jaar ben ik vanuit Oostenrijk naar Nederland gefietst >1200km. Dit jaar dus een nieuwe uitdaging Mijn reisplan is behoorlijk verschillend, maar mocht je interesse hebben neem dan gerust contact met me op. |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|