![]() |
|
|
|||||||
| Wandelmaatje gezocht Wandelen is leuk. Met z'n tweeën of een groepje is het nog leuker. Wie gaat er mee? |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Ik loop al een tijdje met het idee rond om het Pieterpad te gaan lopen, wie kan mij meer vertellen over deze tocht, heeft 'm al eerder gelopen of wil 'm weer lopen?
|
|
|
|||
|
|||
|
Hallo renneke, het Pieterpad is heel leuk om te lopen. Wij hebben het ( al weer jaren geleden) gelopen in : najaar/winter en voorjaar, dus onder alle weersomstandigheden.
Liepen met vrienden meestal 2 routes uit het boekje achter elkaar, overnachten in een goedkoop hotel, trekkershut of B&B. Het is goed te doen, de langste route tussen twee plaatsen was 30 km .Wij begonnen in de winter en in het midden van het land omdat het in het noorden zeer slecht weer was. Hebben toen eerst naar het noorden toe gelopen en daarna vanuit het midden naar het zuiden. Er bestaan 2 route boekjes van met zeer veel informatie.Misschien kun je een oproep voor een mede wandelaar beter op de site van: Tweevoeter zetten! Het is erg leuk om te doen , bij ons heeft het als gevolg dat wij nu de GR5 in gedeeltes lopen ( Maastricht naar Nice). Met groet, Henny |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi Henny, bedankt voor je informatie, ik zou wel graag nog meer willen weten van het Pieterpad. Ik dacht zelf aan het pad in één keer te lopen dus achter elkaar. Ook wel met het oog op de "emotie" kant van het lopen van deze route, heb jij hier ervaring mee? Ik las ook dat er verschillende B & B's en hotel-aanbiedingen/arrangementen zijn voor deze route.
Die GR5 klinkt ook erg leuk (wel lang ook :-) grts. Renneke |
|
|
|||
|
|||
|
www.pieterpad.nl
Hallo, kijk eens op deze website daar vind je alles wat je wilt weten. Ook verhalen van andere mensen die het hebben gelopen. Veel mensen lopen het in een keer.In de boekjes staan ook overnachtings adressen. Geniet ervan en wandel ze, met groet, Henny |
|
|
|||
|
|||
|
Super! Dankjewel Henny!
Mochten er naast Henny meer mensen zijn die me wat meer kunnen vertellen over het Pieterpad dan graag jullie reaktie |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|