Natuur.nl: Actief in de Natuur

Home Wandelpad Fietspad Ruiterpad Overnachten Reisgids: Werk mee
Ga terug   Natuur.nl: Actief in de Natuur > Wandelnieuws, tochten en routes

Mededelingen

Wandelnieuws, tochten en routes Een leuke route uitgezet.? Een nieuwe gids verschenen? Een tocht georganiseerd. Een mooie route gewandeld? Vertel uw ervaringen. Plaats hier uw bericht.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 23 september 2009, 21:48
Ulrike Ulrike is offline
Komt regelmatig terug

Standaard Hadrian's Wall Path

We willen aankomende zomer (2010) de National Trail ' Hadrian's Wall Path' in Northumberland lopen. Zijn er wandelaars die deze trail gelopen hebben en tips hebben? Graag hoor ik het.

Met citaat reageren
Oud 2 januari 2010, 09:54
theoweert theoweert is offline
Komt af en toe kjken

Standaard Hadrichs wall Way

Hallo
In mei ga ik met een groepje dit wandelpad bewandelen. Mocht je intresse hebben laat het dan weten. We reizen met een personenbusje en wandelen zonder bagage.

Theo Tromp
Zie www.wandelsportportaal.nl
Met citaat reageren
Oud 22 januari 2010, 21:29
Ulrike Ulrike is offline
Komt regelmatig terug

Standaard

Hallo Theo,
graag hoor ik van je hoe het is bevallen en welke route jullie hebben gelopen. Er bestaan nog kleinere variaties om de drukke straat die een heel stuk parallel met de route verloopt te ontlopen.

Sorry dat ik nu pas reageer, maar mijn man heeft zich zijn been tijdens de zware winter in Engeland dubbel gebroken, moest geopereerd worden. We zijn nu pas weer een beetje in staat om de draad weer op te pakken.
Het blijkt ook zo te zijn dat een langer wandeling in de zomer misschien te veel van hem eist. Zijn spieren zijn om de enkel totaal uitgerekt en nu ook nog doorsneden. Vandaar dat we het risico niet lopen en de Hadrians Wall naar 2011 doorschuiven. In plaats hiervan hebben we nu een korte (4 dagen)wandeling in de Lake District (zonder bagage) aangevraagd, en we plannen individuele losse dagwandeltochten die we dan de verblijvende 2 weken kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 17 maart 2010, 18:20
theoweert theoweert is offline
Komt af en toe kjken

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrike Bekijk bericht
Hallo Theo,
graag hoor ik van je hoe het is bevallen en welke route jullie hebben gelopen. Er bestaan nog kleinere variaties om de drukke straat die een heel stuk parallel met de route verloopt te ontlopen.

Vandaar dat we het risico niet lopen en de Hadrians Wall naar 2011 doorschuiven.
We hebben er zin in we hebben alles nu geboekt en de gidsen en kaarten zijn er ook. Waarschijnlijk zal ik ook volgend jaar het pad op mijn programma zetten, daat het er nu dik in zit, dat ik het busje zal rijden.
www.wandelsportportaal.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten