Natuur.nl: Actief in de Natuur

Home Wandelpad Fietspad Ruiterpad Overnachten Reisgids: Werk mee
Ga terug   Natuur.nl: Actief in de Natuur > Wandelmaatje gezocht

Share This Forum!  

Mededelingen

Wandelmaatje gezocht Wandelen is leuk. Met z'n tweeën of een groepje is het nog leuker. Wie gaat er mee?

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 7 oktober 2016, 10:12
Leeuwhans Leeuwhans is offline
Komt regelmatig terug

Standaard Wandelmaatje gezocht

Ik zoek een wandelmaatje. Ben pas weer begonnen met wandelen en houd een trainingsschema voor de Vierdaagse van Nijmegen aan. Ga zaterdag 20 km wandelen. Ben net lid geworden van de wandelbond. Zal doorgroeien naar 50 km per dag. Ben van plan deze winter het Pieterpad te wandelen en als alles goed gaat wil ik volgend jaar vanuit Amersfoort naar Santiago de Compostela gaan wandelen. Ik ben 65 jaar oud en getrouwd. Mijn vrouw heeft dit jaar de tocht per fiets gemaakt vanuit Moissac. Ik ben gewoonlijk een rustig type en niet heel erg spraakzaam.
Met citaat reageren
Oud 28 juni 2017, 11:42
Korneel Korneel is offline
Al vaker hier geweest

Standaard wandelmaatje

Hallo Leeuwhans,

Ben je nog op zoek naar een wandelmaatje? Voor de Heuvellandvierdaagse 10-13 augustus ben ik op zoek naar (een) wandelmaatje(s) om samen 4x42 km mee te lopen. Ik loop circa 6 km per uur. Ik loop ook de vierdaagse van Nijmegen 4x50 km. Ik woon in Driebergen. Als je wil kunnen we eens een tochtje samen lopen.

Groet, Korneel
Met citaat reageren
Oud 28 juni 2017, 12:15
Leeuwhans Leeuwhans is offline
Komt regelmatig terug

Standaard

Hoi Korneel, sinds kort wandel ik ook via de Wandelsite. Dat gebeurt met wisselende wandelmaatjes. Heel leuk. Ik ben dus niet meer op zoek naar een vaste wandelpartner. Ik heb even op de site van de Heuvellandvierdaagse gekeken. Lijkt me wel leuk. Maar het lijkt me ook wat massaal. In ieder geval kan ik daar niet aan meedoen, want ik heb me bij de Hoolter Daansers opgegeven om op 12 augustus mee te gaan naar Dwingeloo om te volksdansen. Ik wens je veel succes bij je zoektocht naar een wandelmaatje. Misschien kun je ook eens op de Wandelsite kijken. Groetjes. Leeuwhans
Met citaat reageren
Oud 28 juni 2017, 13:38
Korneel Korneel is offline
Al vaker hier geweest

Standaard

Dankjewel voor je reactie, ik ken de Wandelsite, daar zie ik alleen tochten van minder dan 30 km. Ik loop liever wat verder. Veel plezier met het volksdansen!
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten